woensdag 20 januari 2010

ding14 IM

Het is wel te merken, zowel bij mijzelf als bij veel andere collega's, dat de deadline van 25 januari met rasse schreden dichterbij komt: alweer een ding gedaan. Ik heb via skype wel enige ervaring met IM, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe toch vrnl. de 'spraak' en 'beeld' opties gebruikt heb en dat had weer alles te maken met almaar kinderen in het verre buitenland. Nu heb ik dan in ding14 voor het eerst een op dit moment voor mij zeer relevante vraag aan Aladin gesteld en ik ben benieuwd of en zo ja welk antwoord ik hier op ga krijgen. Bowie

2 opmerkingen:

  1. O ja de vraag was: Blijft geheel Middelburg droog als de superstorm, die statistisch één keer in de 4000 jaar kan voorkomen en waar de Walcherse dijken op deltahoogte niet op berekend zijn, zich voordoet?
    Bowiw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aladin Chat is net even stilgelegd door reorganisaties, maar ik begreep al van een collega dat de vraag is binnengekomen. Ben ook benieuwd. Het is overigens ook aardig om dit soort vragen uit te testen bij commerciële tegenhangers als www.goeievraag.nl...of via Twitter, met de toevoeging #durftevragen (maar de vraag is wel meer dan 140 karakters, dat is lastig)

    BeantwoordenVerwijderen