donderdag 21 januari 2010

ding 18 'bibliotheekding'

Heb 11 boeken toegevoegd aan mijn biblioteek voorzien van terfwoorden, voornamelijk :Zeeland,gescheidenis,middelburg,archief, handel etc. Ik vind het wel een handig middel, alhoewel ik nog steeds denk dat ik mijn hele boekenkast in mijn hoofd heb zitten en blindelings alle boeken kan pakken die ik wil. Maar goed, als straks mij ook een milde vorm van altzheimer gaat overkomen is het toch wel erg handig je boeken op deze manier te trug te vinden, nog afgezien van het "delen" en "gebruiken" van kennis over je boeken met de hele wereld.
Bowie.

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad een bijzonder handig hulpmiddel. Daarnaast ben ik ook zeer gecharmeerd van dit ding omdat het team dat achter dit product zit maar 4 of 5 man sterk is, en de ene bibliotheekinnovatie na de andere uit de mouw schudt, grotendeels gratis te gebruiken en te integreren in eigen systemen. De mogelijkheden worden echter door de meeste bibliotheken genegeerd. Dat blijf ik jammer vinden...

    BeantwoordenVerwijderen