woensdag 20 januari 2010

ding 17

Op Linkedin zit ik al enige tijd en op Facbook ben ik onlangs door mijn jonste in het buitenland vertoevende dochter gezet omdat ze dan haar foto's niet meer hoeft rond te mailen. Ik kijk dus iedere avond wel even of daar iets leuks gebeurd en soms geef ik ook wel 'n commentaartje zoals : "vind ik leuk".

Nu dus door ding 17 naar het stamboomforum gejaagd en me laten registreren en op deze side rondgekeken. Aangezien ik zelf niet genalogisch geïnteresserd ben (ik heb 36 jaar lang gezien tot wat voor soort verslaving dat kan leiden) vond ik het voor mijzelf niet zo interessant, maar beroephalve wel!! Dat is dus erg web 2.0 en daar gaan wij in dit taakveld straks als partnerin Wiewaswie en met het imagen van de hele BS van Zeeland wel keihard naar toe.

Bowie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten